Kæphestestævne fredag d.23 februar kl.17.00

Cafeteriet vil være åbent under hele stævnet.

• Klasse 1: 20 cm. (Aldersgrænse maks. 6 år)

• Klasse 2: 30 cm. (Aldersgrænse maks. 7 år)

• Klasse 3: 40 cm. (Aldersgrænse maks. 10 år)

• Klasse 4: 50 cm. (Aldersgrænse maks. 12 år)

• Klasse 5: 60 cm. (Ingen aldersgrænse)

• Klasse 6: 70 cm. (Ingen aldersgrænse)

• Klasse 7: 80 cm. (Ingen aldersgrænse)

• Klasse 8: Stafetspringning 30 cm: Man melder til i par. Tiden starter ved første rytter og slutter, når 2. rytter er igennem mål. (Aldersgrænse maks. 7 år)

• Klasse 9: Stafetspringning 40 cm: Man melder til i par. Tiden starter ved første rytter og slutter, når 2. rytter er igennem mål. (Aldersgrænse maks. 10 år)

• Klasse 10: Stafetspringning 50 cm: Man melder til i par. Tiden starter ved første rytter og slutter, når 2. rytter er igennem mål. (Aldersgrænse maks. 12 år)

• Klasse 11: Stafetspringning 60 cm: Man melder til i par. Tiden starter ved første rytter og slutter, når 2. rytter er igennem mål. (Ingen aldersgrænse)

• Klasse 12: Quiz-klassen: Man melder til i par og skal ride et løb i ridehallen, hvor der vil være spring opsat på ruten og 4 poster med heste-relaterede quiz-spørgsmål. Klassen går ud på som samlet par, at være både hurtigst igennem løbet og have flest rigtige svar på quiz-spørgsmålene.

Ved maks. aldersgrænse forstås den alder barnet har på datoen for stævnet. Man må gerne melde til i højere klasser.

Man kan starte på flere forskellige kæpheste og i forskellige højder. Der vil være placeringer i hver klasse afhængig af antal tilmeldte.

Gebyr pr. start (for hver gang man tilmelder sig) er 30 kr. for medlemmer af RIKA og 40 kr. for ikke-medlemmer.

Tilmelding sendes pr. sms til mobilnr.: 28408797. Skriv navn på rytter, navn(e) på kæphest(e) og klasse(r). Husk ved klasse 8-12, at anføre, hvem man er på hold med og i hvilke klasser. Det er tilladt, at stille op flere gange i samme klasse, dog med anden partner(e) så man danner nye hold.

Tilmeldingsfrist: Fredag d. 16. februar. Husk screenshot af betalingen.

Tilmelding betales via MobilePay til 335307 (Rideklubben Ansager, Rikke Moltesen). Tilmelding er først gældende ved betaling.

Vi ses på RIKA
Kvie Søvej 5, 6823 Ansage